bråket xD

Altså varje gång Sadaf och jag bråkar är vi som ett gammalt par xD

här är en citatlista med lite exempel:

1.du tror att allt handlar om at du tycker mer om henne ä mig

men neeeeeeeeeeeeeeeej

det är inte så

det är så att...

HDUSFHUHFSJKKFJFBD

2.det är det DU tror!

3.du tycker mer om henne T_T och hon ger dig mera present än mig och bättre också... liksom jag gav dig en jävla anka/svan liksom vad fan är dte för present?

4. men jag får INGET av henne!

5. OCh jag älskar "Duck to swan"

det är inte vad den är det är vad den representerar!!!!!!!!!!!!! :O

6.she gives you pleasure.. :/ låter fel men hon är ju *BEEEEP*... hur kan jag slå det?

7.DU ÄR SSSAAADDDAAFFFFF och det RÄCKER!

8.du ... tycker att hon är mer rolig

9.OOOOHHH NOOO YOU DIDINT!!!!!!!!!!!!!!!!

OMG

!

HOW DEAR YOU!!!

NU BLIR JAG AAAARRRRGGGG!

10. och jag är inte en bra kompis för att jag förväntar mig att du ska BARA hänga med mig, men ändå inte för att jag vet att du måste hänga med andra men min hjärna vill att du ska hänga med mig

11.och det låter som om jag är kär i dig vilket jag är... SOM EN BÄSTA VÄN men du... jag suger

12.nej det gör du inte....

13.i feel so much better now :D

we should do this more often :D


haha så här sa Sadaf när hon läst grälet:


you now this sounds like your the man

and your having a affär med Eman och jag ba

buhumuhu xD


Kommentarer
Postat av: Annika

Sv. hihi aja. fottas ni redan?! till skolkatalogen? är du med i elevrådet vad roligt =D jag med är sekreterare eller hoppas jag fortfarande får vara det. :P Ha det super

2009-08-23 @ 15:02:58
URL: http://animissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0