Miss Lindholm

haha här kommer en E.Lindholm lista!

saker ni kanske visste och INTE visste om Emelie!

1. hon har MÅNGA smeknamn NÅGRA är "Lindholm" "lillen" "väderkvarn" (?) och "Knasboll"

2. Hon ÄLLLLSSSKKKKAAARRRRR EDWARD CULLEN!

3. Jag trodde aldrig någon kunde gilla Twilight som jag gör, MEN Emelie gör det! :D

4. Besatt av Robert Pattinson! <33

5.Fick en Twilight T-shirt IDAG

6. Som Eman är hon också en P.Y.T

7. Första gången hon såg Twilight va jag med!

8. Emelie har haft rött hår!

9. Hon är helt Crazy xD

10. Emelie har gröna byxor...

11. En gubbe sa en gång till henne *surt* "SKA SHORTSEN VA SÅ KORTA?" och efter det såg Emelie ut så här: :O

12. Hon klarar inte av att lyssna på den här låten:  The mitch hansen band - lullaby! Hon får tårar i ögonen varje gång!

13.Emelie köppte nya skor idag

14. Hon ska äta up Gittan (vår tränare)

15. Hon ska måla sitt rum brunt!

16. Emelie har även haft brunt hår

17. Hon spelar innebandy och är grymmm på det hon gör

18. Det här nr har hon på ryggen när vi spelar innebandy!

19. fast ibland har hon även nr.1 för hon är ibland målvackt! ^^

20. Hon är som Eman 14 år!

21. Knasbollen är blond och blåögd (orginellt, hahaha) xD

22. hennes motto är  "om du vill kan du allt"

23. Om man sätter alla i vårt lag i bokstavsordning kommer hon som nr.5

24. Hon har kastat ollar på innebandy killar

25. Hon tycker om lant chips (det heter vell så?)

26. Hon gillar The mitch hansen band

27. hon ska på möte imorgon kl.12.00

28. Hon har en lillebror som är skit lik henne

29. Emelies pappa är med i ett band!

30. Emelie och jag ramlade i en koridor i Örebro och det fick våran tränare med på film...

31. för länge länge sedan hadde hon, jag och Carro en blogg tillsammans

32. Hon har snart läst ut Breaking Dawn

33. Hon har 2 nya hål i ena örat

34. Hon va med på IBS 08

35. Emelie har ett par rosa mjukisbyxor som ser står "sweet" bak i arslet på

36. Emelie, Carro och Sofia har en gång i tiden backat värdens TORRASTE (men gulligaste) muffins

37. Hon är laktos intolerant (visst?)

38. äter inte korv

39. Hon har varit hoss polisen

40. Emelie har en katt som har samma namn som är mitt smeknamn xD FIA! :D


haha det va en liten del om allt jag vet om dig mahahaha XD <33





<33



//Sofia...♥

Kommentarer
Postat av: Eman

åhh jag är med i bakrunden på sista bilden stolt!

Du skulle också skrivit "Emelie älskar Eman" haha :D

att du och hon tycker Edward Cullen/Robert Pattinson är snygg, kommer jag aldrig förstå haha :p



haha kan inte sluta skratta åt P.Y.T haha.. ;)

2009-08-22 @ 22:22:40
Postat av: Eman

Ajuste måste bara skriva: Edward nördar!! :D

2009-08-22 @ 22:24:05
Postat av: Sofia

HAHA du BORDE va stolt xD



men tänk om hon inte älskar dg då! haha XD skoja!

Du kan inte förstå det och du kallas profesorn skakar på huvet



haha JA det är vi fan XD

2009-08-22 @ 22:42:04
URL: http://xuntitledx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0