Miss Said....

hemmmm.......
EMAN......Eman Said......."Professorn".........Said..........Said Eman........

vad vet jag om Eman igentligen?

1.Hon är muslim

2. Hon kar köpt en pressent till Olivia idag....

3. Hon har många syskon (typ)

4.Hon har bara systrar

5. Hon spelar innebandy

6. hon kallas ibland "professorn"

7. Hon kallas det för hon har svar på ALLA frågor oavsätt vad det är för fråga

8.Hon är värsta Hip Hop/RnB tjejen typ

9.Hon gillar att se på filmer

10. Hon är bra på engelska

11.Hon ska ta hål i näsan

12. Hon är sådär PERFEKT brun

13. Hon tycker inte Robert Pattonsom är snygg...:S

14. Men hon gillar Twilight!

15. Hon köppte typ 1000 klubbor på sin senaste klassresa

16. Hon är rolig!

17. Hon äter mycket *stolt*, haha hon har lärt sig av Sadafs lärling (det vill säga MIG)

18. Hon tycker inte om LÄSK :S

19. Inte popcorn heller!

20. Varje gång hon är och shoppar med mig så kommer det fram folk till henne och frågar om hon kan hjälpa dom med olika saker!

21. Hon känner en tjej som kallas Love

22. Hon är forvard

23. Man ska utala E i Eman som ett I, men alla hennes kompisar säger det med E! xD

24.hon har komenterat ett inlägg på den här bloggen med 10 komentarer

25. När Eman är i Örebro blir hon helt CRAZY...

26. Hon är ett år yngre en mig

27.Hon har inget mellan namn

28. hon gillar chips

29. Hon har sett filmen "Year one" med mig...

30. jag försökte tvinga henne att äta popcorn när vi såg "year one"

31. Jag fick Emans dricka som smackade skit efter vi sätt "Year one"

32.Jag ahr en gubbe på MSN där det är en pingvin som puttar en annan pingvin i vattnet, och där är Eman den som blir puttad och jag är den som puttar xD

33.Hon har många låtar på sin mobil

34. Hon gillar affären OHIO

35. Senast jag åt på donken med henne tog hon Happy meal och jag fick äpplena...

36. Just nu  tittar hon på Tv och pratar med sin syrra

37. Hon är en P.Y.T

38. På MSN säger hon nästan aldrig "Vgd?" utan hon säger alltid "what´s up w u?" (iallafall till mig)

39. Hon Smsar alltid 00.00 och Grattar när någon fyller år >__<''

40. And yust like me trivs hon BÄST hemma! :D

haha det får bli IT! xD

Hope you like it MANEN! ses imorgon typ! ^^







haha hittade inga bättre bilden men för sök att tänka att jag inte är där! xD


//Sofia...♥

Kommentarer
Postat av: Eman

woooooooooho ett inlägg om mig, vad chockade jag blir xD

haha för det första gillar jag popcorn x)

och nummer 32, det ska vara tvärtom!

haha jag vet att du har slitit med det här inlägget så tack puss :)<3333333333333333

2009-08-22 @ 20:20:30
Postat av: Sofia

Tackar man nej till popcorn EN gång gillar man det inte punkt slut! :@ Lixom hur vågar du tacka nej? :O haha XD



hahaha NEJ 32 är som den ska vara! och det är ju med i listan så det måste ju va sannt! :O :P



hahaha VSG XD <33<33<33<33<33

2009-08-22 @ 20:25:27
URL: http://xuntitledx.blogg.se/
Postat av: Eman

haha det stämmer inte, jag va bara inte sugen haha x)



och det där med Örebro, det va inte bara jag som blev crazy haha alla blev typ det haha xD



haha joo 32, det är tvärtom, inse sanningen haha :D

<3

2009-08-22 @ 22:02:27
Postat av: Sofia

haha JA men det hät va en lista om DIG så jag skrev bara att du blev CRAZY! xD men den som blev det mäst va fan Olivia just för hon blukar vara såååååå luuuuugn i vanliga fall XD

2009-08-22 @ 22:14:24
URL: http://xuntitledx.blogg.se/
Postat av: Eman

HAHAHAH xD



P.Y.T hahahah, fan vad kul! :D <3

2009-08-22 @ 22:25:43
Postat av: Sofia

haha LOL XD <33

2009-08-22 @ 22:42:42
URL: http://xuntitledx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0