PMS?

Svårt att bipolare med honom

11:ans gatukök, Göteborg


En alkis (Man 1 ~55) sitter vid en Jack Vegas-maskin. Han reser sig för att ta en cigarett. Bredvid sitter en annan man (Man 2 ~60).

Man 2: Är den ledig?
Man 1: NEJ DET ÄR DEN FÖR I HELVETE INTE!
Tystnad.
Man 1: Alltså... förlåt att jag brusade upp sådär.
Man 2: Nästa gång, gör inte så.
Man 1: MEN JAG BAD JU FÖR I HELVETE OM URSÄKT!!!
Man 2: Jag har pistol.
Man 1 (rädd): Oj, förlåt, det var inte meningen, alltså verkligen, förlåt mig.
Man 2 (skrattar): Jag skojade bara, förlåt mig också, jag har inte pistol.
Man 1: Tror du jag bryr mig eller? Skjut på du för HELVETE!!!

hahaha jävla PMS barn xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHA XD WTF? HAHHAA XD

2009-08-14 @ 12:13:11
Postat av: Sadaf

its me btw :D

2009-08-14 @ 12:13:28
URL: http://xuntitledx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0