skol fotto! *SUCK*

Skol fottografering idag i skolan >__<''  *SUCK* hatar det!
jag blev skit fuuul på klassfottot!!!
Och sen så va jag tvungen att va med på elevråds fottot med och jag va typ helt röd i ansikter för vi fick stå och vänta jätte länge, och idag va det fan skiiiit varmt ute! :O

här är lite bilder från idag!
(jag ba alla bilder jag tar lägger jag in oavsätt hur dom ser ut, vara så ni vet det xD)

Sadaf och Moa

jag försökte ta på Natthanan och Martina men Sadf hoppade i vägen
(hon ville att jag skulle plåta henne istället xD)

Natthanan och Martina

Sadaf hadde typ den här minen på sitt klassfotto xD 

jag har nya skor föresten! ^^

Och jag har bytt mina örhängen nu! (jag tog ju nya hål för ett tag sen!)

//Sofia


Kommentarer
Postat av: Annika

Jätte fint kort på dig sofia på slutet. =D



varför var du tvungen att vara med på elevrådskortet är du emd i elevrådet eller?! vad tidigt ni har skolfotografering vi har den 3 sep.



vi hörs.

2009-08-25 @ 23:27:34
URL: http://wahlgrenfan.blogg.se/
Postat av: Annika

Ops råkade skicka med fel blogg :P här är den rätta ;P

2009-08-25 @ 23:28:23
URL: http://animissen.blogg.se/
Postat av: sadaf

HAHHAHHAHAHHA XD

2009-08-26 @ 20:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0