"Utflykt"

Idag va vi på "utflykt" med skolan!
och så alla vet våran skolas idée om en "utflyk" är följande:

1.göra en äcklig matsäk i skolan (och man får JÄTTE LITE)

2. åka till Västra skogen

3. gå därifrån till en äng

4. sitta på ängen och göra apsolut ingenting

5.gå hem igen.....


VISST LÅTER DET KUUUUUL! :D
eller inte.....>___<'

men när vi va på ""utflykten"" mådde Sadaf skiiiiiiiit dåligt! asså hon mådde rent utsagt PISS!
och det blev bara värre och värre typ så när vi skulle sitta på ängen så låg hon under Moas tjöja och gjorde konstiga ljud! (okey jag vet hur det låter, men ni skulle varit där)
Och så när vi skulle gå hem så såg man lixom hur hon bara blev sämre och sämre! och jag, Sadaf, Moa och Martina gick sist och vi va tvungna att stana så Sadaf fick spy till slut! och efter det så stannade vi kvar vid en bänk och ALLA andra bara gick!
så vi ringde Issa (tror jag) och sa att hon skulle ge telefonen till Agneta (lärare) och så sa vi att vi skulle gå till en tunelbana med Sadaf! Och det va INGEN LEK! För Sadaf kunde typ inte göra sin rygg rak (om ni fatatr vad jag menar) så hon fick gå böjd helatiden och vi fick stanna mycket, men vad ska man göra lixom när någon mår så DÅLIGT!

här kommer lite bilder:


Där är vi <33333
Pilen pekar på Sadaf där hon ligger och har ont! STACKARN! :/ <33


här är Moa, Sadf och Martina när vi försöker få hem Sadaf!




vi va tvugna att stanna så Sadaf fick lägga sig lite ner ibland SÅÅÅÅ ONT hadde hon! :O
här ligger hon på Moas ben! ^^


och här på mina ben! Vi väntar på att Moa och Martina ska komma tillbacka för dom fick i förväg och kollade vart tunelbanan var! ^^^


Fick VÄRDENS goooodaste chocklad hemma hoss sadaf, den va ifrån Iran! :D asså det finns inget bättre man blir helt beroende! :D någon som har smackat?

//Sofia....<3

Kommentarer
Postat av: Eman

haha den där chokladen ser ut som tandkräm xD

2009-08-21 @ 23:44:57
Postat av: Sofia

hahahahahha YEAH visst gör den xD Men I wich att det va tandkräm xD <3

2009-08-21 @ 23:47:34
URL: http://xuntitledx.blogg.se/
Postat av: Eman

haha eller hur? aa tandkräm är ju mycket godare en choklad x)

2009-08-21 @ 23:53:17
Postat av: Sofia

skojar du med mig nu eller? :O

2009-08-22 @ 11:26:32
URL: http://xuntitledx.blogg.se/
Postat av: Anonym

HHAHAHHAHHA OMG BILDERNA HAHHAHA XD SER UT SOM M JAG SKA FÖDA BARN HAHHHA XD

2009-08-22 @ 11:37:54
Postat av: Amanda

gud va konstig den ser ut men säkert jättegod !=)) haft en bra dag?

2009-08-22 @ 14:57:07
URL: http://aamandasss.blogg.se/
Postat av: Eman

haha klart jag driver xD

2009-08-22 @ 18:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0