Va fan kan dom inte bygga bra vägar för?

Idag va första innomhus träningen med laget (jag spelar innebandy)
Och den gick bättre en jag hadde förväntat mig måste jag säga! :D
Men det va ändå inte bra!
Det känndes som om det va en EVIGHET sen jag höll i en Innebandy klubba! :O

Och IGÅR va det första träningen för sisongen men den va utomhus i Ursvik och det av en fys träning!
Vi sprang 2,5an och sen sprang vi intervaller och efter det så gjorde vi lite...emmm.....va fan heter det nu då?
Knäböj (hetter det så?) och sen sit ups och armhävningar m.m! ;)
Sen så va det bara att jogga ner och dra hemåt! ;D

men på vägen till träingen igår så satt jag på Carros pakethållare på hennes cykel och hon cykalde då da,
och brevid oss cyklade Lindholm!
Och helt plötsligt hände det här:

Carro: *Skriker massa ord*

Lindholm: *Skriker massa ord*

jag: Va!? jag hör inte va fan säger ni?

1sek senare

*BOM*

jag: AAAAAAAAAJJJJJJJ FAN VA ONT DET GJORDE! OMG HELVÄTTE!!!!

haha det dom skrek va: GUPP GUPP GUPP!!!!!!

och vet ni hur ont det gör att sitta på en pakethållare och det kommer ett gupp i vägen!!? :O
jag trodde jag skulle dööööö!

//Sofia....

Kommentarer
Postat av: ♥ Emelie ♥

hahaha stackars storen!!!

du ba : VAVAVA!? när vi skrek <3

2009-08-19 @ 11:18:11
URL: http://liindholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0