God morgon, lääääänge sen jag blogga!

Gud det var typ 3 månader sen jag bloggade men idag bestämde jag mig för och ha lite bättre uppdatering på denna blogg :D
som ni ser så har jag tagit bort vårt header, för att jag håller på med en ny och den förra SÖÖÖG!
Ialla fall... omg det var så länge sen jag blogga att jag inte komme rpå någonting!! :O
så här får ni lite konstiga bilder istället :D

HAHAHHAH XD den bjuder jag på XD HAHH XD feta kinder XD








MOAS ORM :D<33









OMG martina är så..... normal?!






NAAAAAAAAAWWWWWW!! va liten du e sofia :D








....





SAKNAR MITT KOÄRTA HÅR!!!





Typ första bilden där sofia ser liiiite mer cp ut än mig!!




Den bjuder jag också på :D




Mr Ali baba!!!!!




Jag blir typ våldtagen i bakgrunden ?!?!?




Nattahan: Om du gör sådära igen så får du stryk...




Natthan *POSE* Jag "måste döda, måste döda!"



Resultat, Natthanan,  på väg och döda mig...


// SADAF!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHAHHAHAHHAHAHA sitter här och dööööööööör av garv åt bilderna specielt dom från din fest sommaren 08 xD måste döda måste döda xD första bilden kommer jag alldrig att glömma när jag tog den xD

2009-12-05 @ 13:56:44
URL: http://xuntitledx.blogg.se/
Postat av: Annika

sv, sofia hittar inte dig. adda mig i stället har inte lika vanligt namn.



Annika Strömstgedt



KRam

2009-12-06 @ 21:02:45
URL: http://animissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0