KILLERBOLL!

Dom här senaste veckorna har värkligen varit botten i stort sätt!
Visst jag har fått gå på årsfest och New Moon 2ggr! Men det känns ju typ att vara över så snabbt och den är det bara tråk och elände!

MEN så har man en sån där dag som bara blir så....hur ska man säga....RÄTT typ! Och en sån dag va det idag tror jag nog! För svenska redovisningen gick bra jag gjorde inte bort mig som jag gjorde på engelskan! På spanskan behövde vi bara kolla på film! Bilden va inte ansträngande alls! På NOn kunde man bara sitta och lyssna, och läxförhöret satte han inge betyg på så det gjorde ju inget att vi hadde!
Och sen dagens höjdare var att på idrotten spela KILLERBOLL till Michael Jacksons "smooth criminal" och "Bad"! hahah fattar ni? KILLERboll till dom låtarna XD Hela klassen fick ju värsta inlevälsen xD

likadant som för ca: 1 vecka sen så fick vi köra Killerboll till soundtracket till Psycho! xD haha det va ju ÄNU värre! värsta skräckfilmen om en mördare som är skitsofren XD och då till just KILLERboll!


haha från 2:25 är det ju bästa xD

//sofia...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0