Last Samurai

Igår var det den sista samurajen på TV! Jag och mamma satt och såg på den! Pappa kunde inte han skulle fixa något med datan! men det var han som såg i tidningen att den skulle vara....

Pappa: Det är den sista samurajen idag! Med han Tom Cörtis...   (med ett K ljud)

Jag och mamma: Tom CÖRTIS? HAHAHA Du menar Cruise!!

jag: HAHAHAHHAHA CÖRTIS, var fan fick du Ö ifrån!?

men den va ialla fall jätte bra! :D Den höll på i 3timmar men det va totalt värt att sitta uppe för!!! De som inte har sett den seeee den! ;D Jag skrattar lixom fortfarande åt när Tom "Cörtis" Cruise åt med familjen där han fick bo första gången kolla själva! xD

 XD

Man kan värkligen se hur han tänker: WTF???

Men idag så måste jag hjälpa mamma med tvättstugan! för hon har ju gjort sig illa som några vet! Och vi har varit i tvättstugan en gång redan och när vi skulle sätta på oss jackorna och gå hände det här......

jag: AJ!

mamma: AJ!

Jag: AJ!

mamma: men va säger DU aj för?

jag: men va fan den där grejen *pekar* först stack den mig i arslet sen så bet den mig i fingret!

mamma: hahaha XD

//Sofia xD


Kommentarer
Postat av: Eman

haha tom cörtis! xD

2009-12-31 @ 14:37:22
URL: http://aplaceofwords.blogg.se/
Postat av: Annika

vad för grej :S!?

2009-12-31 @ 20:28:13
URL: http://animissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0