F.Y.I

sitter här (hemma) och gör ingenting typ ar precis varit inne på Paint och gjort något konstigt! :S xD
här kommer bild:


okey du är inte änsam för jag fattar inte heller vad det är eller ska betyda :S XD
Alla i know is that i love that littel man jag ritade xD

Asså jag har apsolut Ingenting att göra och F.Y.I så har jag ont i rumpan också för jag har suttit i samma ställning på den här stolen VÄLDIGT länge nu...! :O xD 

BTW så här sig bilden ut från början:


om någon ville veta det asså! inte för att någon ville det men ändå XD Enjoy    xD
//Sofia...

Kommentarer
Postat av: Eman

snygga bilder! :D

2009-07-17 @ 23:08:27
Postat av: Sofia

haha tack ;D <3

2009-07-18 @ 09:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0