här ska man skriva en rubrik...

Kommer inte på något rubrik så det får helt enkelt stå såhära. Idag är det 9 juli & jag fyller år 10 juli!! Kommer dock inte & ha en fest, för att jag hade det förra månaden, men ska nog äta tårta! Idag ska jag bara ta det lungt, kanske ha en spa dag. Imorgon åker jag till Norge, med mamma & några andra, kul!!

Puss!
Sadaf

Teatern, jag i rosa, of course!
Jag & Moa kollar på filmen i en pyttelite dvd grej.
Resultat på när man har tråkig, min rosa touch mobil bliv pimpad!
en fågel kom & satte sig på fönsterbredan & åt en kryp som var på fönstret! man ser dens huvud

Kommentarer
Postat av: Sofia

omg teatern jag dör... xD



men va tjocka alla ser ut på första bilden XD

2009-07-09 @ 16:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0