Hjälp, hjälp, en tant har ramlat & hon blöder!!

Jag satt & kolla på tv & då hörde jag någon som skrek utanför & ba HJÄÄÄÄÄÄLP, HJÄLP!!! Först trodde jag att det var min mammas kompis som bara skojade med oss men efter ett tag, så hörde jag nån skrika igen, så jag & mamma gick till balkongen & såg att det var en tant som ba hjälp, en kvinna ligger här & blöder.
Då ringde mamma 112 & ba kan ni skicka en ambulans till kvaljebacken, osv. Sen så gick mamma ner & såg att en tant som låg ner & blödde, då gick hon upp & eftersom hon var en sjuksköterska så hade hon en såna dära grej som mäter blodtrycket, & typ sa att blodtrycket var bara lite lågt.
Sen gick jag ner & såg tanten & blev jätte ledsen, för att hon var inte en sånadära kärring som var sur hela tiden, utan att hon såg jätte snäll & gullig ut. Iallafall, ambulansen kom & ba hur mår du? Vad hände? osv, & då sa alla vilken tur att vi har sjuksköterska, bla,bla bla & jag bara stog där & höll på & spy, för att jag hatar verkligen blod & dessutom så såg den verkligen ut som ketchup.


Förresten Moa smsade & sa att hon ska sova över hos mig imorgon, kul!!!
Nu ska jag kolla på tv.
Kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0