.....I´m baaaack......

HEJ DÄR!
Eller jag kanske borde skriva Hola! :D
NUUU ÄNTLIGEN är jag hemme från SPANIEN! ;D

Jag har SAKNAT ALLA här hemma sååååå JÄÄÄÄVLA MYCKET!
OCH SADAF nawww va söt du är som skriver överallt att du saknar mig <33 Och villcka fina bilder du har laddat upp och massa fina inlägg har du gjort! Hoppas ni ahr komenterat mycket och bra när jag har varit borta! ;)

Men är kommer en liten snabbspoling av LITE utav gregjorna jag har gjort, sätt och upptäckt i Spanien!

Jag har fastnat i en hiss...
jag har bränt mig...
jag har åkt bil 10 mil i värmen och ätit en snabb lunch och sen åkt tillbacka...
Jag har blivit kallad "Madame"
Jag har sagt åt en försäljare att stoppa upp sin jävla "Prada" i arslet... (den va fejk alltså)
jag har träffat världens gulligaste och roligaste gubbe XD haha han va bäst, saknar Calle...
jag har märkt att spanjorer är dom LATASTE JÄVLARNA som finns, asså man har lust att slå dom i backhuvet och skrika JALLA JALLA...
Jag har lyssnat på Enrique Iglesias-greatest hits CD 3ggr på raken i en skit VARM bil för vi hadde bara en CD...
Jag och Linn har blivigt förföljda av en galen badvackt...
jag har  sätt min mamma hoppa bomben...
jag har snackat med Brenda...och jag orkar inte ens förklara vem hon är hon va för skön....
jag har träffat ELVIS....och en som där som imiterade honom (bild kommer)...


sen så ahr det hänt 10000 grejor till men årkar inte skriva mer måsta äta Pizza och sova....

Puss och hej//Sofia



<3


Kommentarer
Postat av: Eman

Välkommen till Sverige :D

2009-07-06 @ 23:47:25
Postat av: Sofia

haha tack Eman! ;)

2009-07-08 @ 11:36:14
Postat av: Setares

Fina hattar!!

2009-07-08 @ 13:43:04
URL: http://setaare.blogg.se/
Postat av: Setares

hahaha

2009-07-08 @ 13:43:13
URL: http://setaare.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha tack tack! ;)

2009-07-08 @ 20:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0