I'm back!

Nu är jag hemma igen, missed me? I know that you have! Det var super kul i norge, men jag saknade alla jätte mycket. Jag har tagit massor med bilder, men några är i mammas kompises kamera, så jag lägger upp bara några bilder från min mobil.
Enjoy!
Bil-oufitsen!

Tråkig i bilen...
Hittade mina snygga leggins!
Bara för att dom är så jävla snygga!
Det ser gott ut, men tro mig det smakade skit.
Jag & mamma


haha, vi gick till en resturang & helt plötslig så kom en tjej & börja dansa!
En sexig man på en tekanna!!



Kommentarer
Postat av: Sofia

haha helt plötsligt kom det en tjej och börja dansa LOL XD

2009-07-13 @ 22:12:32
URL: http://xuntitledx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0