lekte lite på Paint xD

jag har namnsdag idag! :D
heter johanna i andranamn! ^^

men men satt vid datan och hadde intef för mig så jag tog upp paint och lekte lite xD
så här blev det:



haha det KAN vara lite svårt att se vad som står men först står det "there´s a place in your hart and i know that it is love"
och sen står det "Stop existing and start living"! ;)



hehe det står " We are the lost the ones forgotten and the future is ours It´s in our hands we are one" ;)




fast den här gjorde jag igår! hehe! ^^ Och här är det värkligen svårt att se vad som står! xD
och för dom som undrar står det:
" Fashion
j'adore vivienne habillez-moi
Gucci, Fendi et Prada.
valentino, Armani too.
Merde I love them Jimmy Choo

Fashion put it all on me
Don't you want to see these clothes on me
Fashion put it all on me
I am anyone you want me to be [2x]

Oh oh
La la la
We love designer"

och nere i hörnet står det "so, so, so scandalous"

//Sofia...<3

Kommentarer
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv. tack så jätte mkt! :D

Jo, caroline är en nära vän :D

2009-07-21 @ 21:25:42
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0