Måndag!

Idag är det måndag & jag tror att Sofia har kommit hem! Jag har verkligen SAKNAT henne!
I Lördags så sov Moa & Setare hemma hos mig, vi hade super kul & vi såg en film, Instängda, rekommenderar den till alla som tycker om & bli rädda på kvällen. På söndags så gick jag & mamma till Mehran & såg en skit läskig film! kommer inte vad den hete men läskig var den !! Sen så kolla vi på en annan film, street fight, & den var väl okej.
Idag så tvingar mamma mig & ta blodprov, fuck.. Jag HATAR sprutor & blod & all skit. Jag grät jätte mycket förra gången & skämde ut mig framför alla.. FUCK!! Sen så vet jag verkligen inte vad jag ska göra efter blodprovet, ska kanske ringa Sofia & fråga om hon vill träffas.
Ska äta frukost nu.
PUSS!


<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

yeeey jag är hemma! VI MÅSTE träffas! :D

2009-07-06 @ 19:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0