mitt Afro.... :'(

Idag har det inte hänt något specielt!

Va och spraang i Ursvik med Carro och Issa jätte tidigt (för att vara jag)  jag va typ hemma 12.00! Jag stannade inte en ända gång på 2,5 km! :D

sen när jag kom hem så duchade jag men tvättade inte håret tänkte att jag skulle göra det på kvällen!
Efter det hände det ingenting på heladagen det va sååå skönt! hihi XD
Och sen blev det kväll och jag började tänka att jag skulle tvätta håret och sen innan det tårkar ska jga göra flätor i hela håret och såva med dom så jag får värsta afro imorgon! Fett kul ju!
Men då så kom pappa hem med mat (kina mat, gott gott) och efter att jag ätit glömde jag bort håret så det ahr inte blivit tvättat idag och jag får tvätta det imorgon så det blir inga flätor heller! :'(
And you know what that meens everyone! :O
NOOOO AFROOOOOO! :'''(

//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0