S & S = <3

Nu har Sofia kommit hem! Har saknat henne super mycket!! Pratade nyss med henne i telefon, & vi ska träffas imorgon. Det är det enda bra saken som har hänt idag. Idag har det verkligen varit OTURS dagen för mig. Först så köpte mamma en embla plåster till mig för att jag skulle ju ta blodprov & jag är verkligen rädd, men vi bråkade lite för att jag tyckte att hon gjorde fel osv.
Sen så åkte vi till kista för att jag skulle ta blodprov, & jag börja gråta jätte mycket. När vi var framme så tog sjuksköterskan nålen & stoppa in den, men sen så sa hon att hon inte kunde hitta ådran, så hon skulle ta på andra armen. Då sa mamma att hon ville ta blodprov på mig, & eftersom att hon också är en sjuksköterska så fick hon det, Men då rörde jag på mig för att det gjorde så jävla ont. Så tjejen gav mig embla kräm & sa att hon skulle ta lunch & att vi kunde komma tillbaka om 1 timme.
Sen när vi kom tillbaka så sa hon att en annan tjej ska ta det för att hon är mer duktig eller nåt, men hon kunde inte heller hitta ådran. Så jag hade fått 3 stycken nålar i mig. Men då sa tjejen att hon kunde ta på handen för att det skulle vara lättare eller något. Men det gjorde så jävla ont, att jag börja gråta & dampa på sjuksköterskan. Jag ba ni kan ju fan ingenting, ni har stoppat 4 stycken jävla nål i mig men ändå så kan ni inte hitta min jävla ådra osv. Men då sa sjuksöterskan att min mamma kunde ta med sig en jävla spruta & ta blod hemma. Så vi åkte hem & jag grät hela vägen hem, & gick & la mig så fort när jag kom hem. Efter några timmar så väckte mamma mig, & sa att jag borde äta något för att jag hade bara ätit en risifrutti på hela dagen, men jag var ju inte hungrig men då tvingade mamma mig & sa att jag var svag & att jag behövde äta. I allafall jag ska ta en jävla spruta imorgon & skita på mig för att jag har så jävla ont.
Det var nog allt som hände idag. Vilket jävla otur jag har va?
Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

nawww stackarn!

MEN yeeeeey vi ska träffas imorgon! ;D

2009-07-06 @ 20:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0