S&S

Sitter & lyssna på kamran & hooman! super duktiga!! Setare ligger på sängen & sover, lilla plutten är ju super trött, hon har ju opererat sig, så...
Som sagt så opererade Setare sig igår, dom tog bort hennes mandlar. Efter att hon hade vaknat så fick vi glass  för att det var bra för hennes hals, & eftersom att jag delade sängen med henne för att jag var trött så fick jag också en!!
Vi åkte hem efter 5 timmar & då var vi båda supertrötta, så vi somna. Lite senare så vaknade vi & åt lite mat & då kom Sara med soppa till Setare. Sen så somna jag & Setare runt två.
Idag så vaknade vi klockan ett, men vi var fortfarande trötta. Jag ska sova över hos Setare idag igen, kul!!
Nu så har Setare vaknat, så jag orkar inte sitta vid datorn.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0