Äntligen!

Nu ligger jag på sängen med lapptopet framför mig. Nu är det så att jag & mamma har flyttat till ör! haha! typ tjogonde gången vi flyttar. Men vi har typ köpt lägenheten eller nåt, så vi kommer & bo här i resten av vårt liv. Inte hela vårt liv men en lång period.
Lägenheten är ju ganska stor så jag är nöjd. Jag har tagit bild men eftersom att vi har flyttat idag så vet jag inte var sladden är så jag kan inte ladda upp dom än, men jag lovar jag kommer & ladda upp bilder så fort när jag hittar sladen.
Efter att jag, mamma, Naser, Nasers kompis & hans fru hade flyttat på sakerna så gick jag, Naser & mamma till en resturang. Dom känner oss ganska väl på resturangen för att vi brukar äta dära vaje söndag. Ganska gott mat, men dom hade tagit bort pasta från salladen som jag tyckte så mycket om...  Imorgon så börjar vi 11:10 vilken är super bra, väldigt skönt med sov morgon.
Nu så ska jag kolla på bloggar & bdb, sen ska jag nog sova, är super trött efter allt bärande & hard work!

Puss
Sadaf!

Kommentarer
Postat av: sofia

åååååå har du flyttat nu! :D

är festen där? :P

2009-06-07 @ 21:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0