BILDER!

Jag har precis kommit hem, från solna. Följde med Natthanan, Bambi & Jack. Haha, Bambi pratade engelska med alla, & några kunde ingenting så dom fatta noll. haha!
anyway, Idag skulle vi ut till ängarna & ha kul med skolan, men såklart så skulle det regna... Vi hoppade hoprep i gympasalen istället.
Förresten jag har fortfarande inte hittat sladden till min mobil, så jag kan inte ladda ner bilderna, men jag lovar så fort när jag hittar den så kommer jag & lägga upp alla.


Puss

här får ni lite gamla bilder.

första bilden där vi båda ser "normala" ut!
hahaha!
hahhaha!sofia får också skäma ut sig!


min söta fishi! <3


togheter 4 eva!! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha hoprep va fan skiiit kul xD

men ahhahaha när fan tog du den bilden på mig den där med glasögon och muchen XD LOL... xD



Men nawwww jag har saknat Fishi! ;D <33

Sista bilden är grym! :D

2009-06-09 @ 20:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0