Blond? Brunt? I dont know!!

Nu har jag färgat håret, blev ganska nöjd med resultatet! Hon som färgade mitt hår var super snäll, & jätte duktig. Haha, jag har ju super tjockt hår, men idag så fick jag veta att jag VERKLIGEN ha SUPER tjock hår, för att tjejen sa att hon hade tjockt hår & det gick en halv tub åt för att färga hennes hår medans för mitt hår så fick hon andvända 2 & en halv tub!!! Haha! Hon gick & hämtade mera färg två gånger! Bilder kommer så fort när jag hittar sladden.

Massor med PUSSAR!
Sadaf
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

OMG OMG OMG OMG OMG!!!!! O M G! springer runt i panik(eller jag vet inte)

HAR DU FÄRGAR HÅRET????????? :O :D

VILLCEKN FÄRG????????????? OMG OMG OMG!

I JIZZ IN MY PANTS



HOLY MTHER OF GOOOOOOOD!

JAG LÄNGTAR VÄRKLIGEN TILL IMORGON NU! :O xD

2009-06-10 @ 19:41:05
Postat av: sadaf!

hahahaha Xd

2009-06-11 @ 19:06:20
URL: http://xuntitledx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0