Fest!"

Som Sofia har skrivit så var festen a big succes!! Jag var hiphopare, som senare blev fjortis som senare blev emo! XD very funny, i know!
& så var det en tjej som kommenterade på min blogg & sa att hon hette Sadaf!! WOAW!
hihi!
Jag trodde aldrig att jag skulle se Natthanan som fjortis, men igår... SHFUHSIUF!
Jag är cp idag :)
PUSS

HAHA!!!!!!
jag bajsar...



Natthanan gjorde en bajs drycka på sanning och konsekvens & jag spydde... Där fick hon sitt hämnd för alla gånger jag tvingade henne & drycka mina speciella drycker!!

Kommentarer
Postat av: Setare

haha,fet kul igår!(grattis)

2009-06-13 @ 11:31:31
URL: http://setaare.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad glad jag blir åt att du är så glad från igår! (okey jag erkänner det där lät konstigt, eller?)

men hahaha det du trodde va lök va vell typ spagetti? xD

2009-06-13 @ 14:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0