Förlåt!

för en super dålig upptadering. Jag har varit så upptagen så att jag har aldrig hunnit & sitta vid datorn.
igår var jag barnvakt åt mammas kompises barn. Gick super dålig... Barnet kunde inte hålla käften, hon bara grät, grät, grät & grät. Det var hennes första gång då hennes mamma inte var med henne. Idag frågade hennes mamma om jag kunde sitta barnvakt igen, & gissa vad jag sa, NEJ!! Jag har fortfarande ont i ryggen & armen på grund av barnet...
Idag ska jag nog sitta vid datorn & kolla på några gymnasie. Bättre & göra det nu än när det är försent. Jag måste verkligen börja plugga, har 4 IG. Någon som vet en bra djur gymnasie?
imorgon så ska jag sola, tycker att jag fortfarande är blek.
Pussen.

Förresten Setare smsade & sa att min usb sladd är nog hemma hos henne!

Kommentarer
Postat av: Sandra!!!

eran blogg är bäääst!

2009-06-26 @ 18:08:30
Postat av: Sara

i <3 ert blogg!

2009-06-27 @ 14:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0