haha omg xD

haha idag va jag och några fler hemma hoss Moa och precis innan vi skulle gå så såg en av oss att Moa hadde ett spel där man ska trycka på en knap när en grön lampa börjar lysa och den som är sist får en elchock! xD
ingen vågade spela spelet med mig dom va rädda för chocken, inte ens Moa som har kört det förut (det ahdde inte jag)
så hon ba: Men du kan få en chock iallafall jag kan trycka på knappen!
jag ba: okey!

Asså jag va så fucking JÄVLA rädd att ajg nästan bajsade på mig!
haha issa filmade utan att jag märkte det ag va vell för rädd för att märka XD

Här kommer filmen ni kanske fatatr mer om ni ser den:

På första skriket så får jag ingen stöt jag bara skriker för att jag håller på och basa på mig av spänning xD

//Sofia

Kommentarer
Postat av: Eman

hahaha! du liksom skriker till och sen helt plötsligt, det va skit roligt jag vill göra igen HAHAHA xD

2009-06-09 @ 22:35:08
URL: http://eemans.blogg.se/
Postat av: Sadaf

ASSÅ WAHHHHHHHH!!!!!!!!!!! jag har DAMP på moas PAPAP!!!!idiot... varför sa han att jag inte får gå hem till honom? varför måste han lägga sig i? vi är ju kompisar nu... :@@@@@2

2009-06-10 @ 14:09:01
URL: http://xuntitledx.blogg.se/
Postat av: Sofia

till Eman: hahahahah I know! xD <33



till sadaf: Får du fortfarande inte komma dit? :O

2009-06-10 @ 19:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0