It´s nize...

Heeeeey,
hehe sadaf och jag fuskade oss typ igenom hela matteprovet idag, eller asså vi bara "gämnförde" vira svar lite! ^^
Vi kommer typ ändå ha alla fel XD
Men asså fett DUM Elvira (våran matte lärare för tillfället) är hon lixom lämnade klassrumer mitt i provet! :O
Asså alla började ju fuska och skrika utt svaren till varandra! xD

jag slutade lite innan ett idag för det va några lektioner som var inställda! ^^ sköööööönt! ;D
 
Imorgon är man ledig från skolan för min bror tar studenten! :D Grattis till honnom! ;D och fett skönt att vara ledig hela dagen! :P Men det kommer typ att vara 5 grader och regn och storm imorgon, lixom JÄTTE sköööönt att stå och vänta på att han ska springa utt i en tun klänning i det vädert!
men jag säger som Borat: It´s nize....
//Sofia



Kommentarer
Postat av: Eman

åhh jag vill också vara ledig, i helvete med skolan! <3

2009-06-03 @ 21:56:33
URL: http://eemans.blogg.se/
Postat av: Sofia

JAAAA, HELVETE MED SKOLAN xD <33

2009-06-07 @ 10:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0