Jizz in my pants

hehe man vet att man har ett trögt huvud när dom bästa citaten från dagen man kommer ihåg är:

1. one day i'll eat u and then i'll pooop butterflies

2. Don´t do drugs kids... let the drugs do you.....


hahah jag doooog när jag hörde det här XD

Det här veckan har varti suuuuuuuugig och ändå jävligt bra!
eller vad tycker du? 

igår va iallafall en dålig dag det kändes som om någon hadde slagit mig i ansiktet med ett stryckjärn! *nickar*

men youtub klippet jag la upp idag på "jizz in my pants" gjorde ialla fall min morgon idag skiiiit bra jag blev lixom så glad av den låten jag vet inte varföt jag lixom bara blev det x''D
DEEN ÄGER SÅ JÄVLA MYCKET!







vet inte varför jag la in dom bilderna
oh yeah because....



I FUCKING FeLT LIKE IT

and becauce i jizzed in my pannts....

//Sofai







 


Kommentarer
Postat av: Eman

haha 'I fucking felt like it'!

fina bilder <33333333

2009-06-08 @ 11:49:03
URL: http://eemans.blogg.se/
Postat av: sadaf!

HAHHA XD preetty pictures ;D

2009-06-08 @ 17:29:48
URL: http://xuntitledx.blogg.se/
Postat av: Sofia

hahaha I know x''D TACK <333

2009-06-08 @ 19:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0