You make me feel good!

Jag har precis ätit frukost, jag har duschat & nu så väntar jag på Moa & Martina, vi ska vara hemma hos mig.
Igår så var jag med Sofia & vi åkte till Kista & kollade på Baksmällen! Först så trodde inte jag att den skulle vara så jätte bra men... Jag & Sofia vi skratta hela filmen!!!! Super bra!
Sen så såg jag på en affisch att Tobbe Blom & Johan Pråmell skulle uppträda så jag tvingade Sofia & stanna i 2 timmar så att jag skulle se min blivande man... TOBBE!!!!!!!!!!!!
Men, men.... Han kom aldrig... Så jag dampade & blev vääääldig ledsen. Men sen så såg jag att det stog att Tobbe eller Johan skulle komma. I allafall, electrofide (stavning?) dom hade six pack!!! När jag & Sofia såg dom vi ba *kollar på varandra* S & S säger: OMG!!!! HAR DOM SIX PACK?!?!?!?! DOM ÄR TYP 7 ÅR :O! haha!
Tack för en rolig dag S!
PUSS!!!
Sadaf

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahahha jag vet inte varför men jag garvar ihjäl mig när jag läser det här! kanske för jag börjar tänka på baksmällan xD och kinesen XD lixom whot????

2009-06-19 @ 00:16:21
Postat av: sadaf!

hahhahhahah xD HAHHAHHAHAHHA XD i <3 kines people now! :)

2009-06-19 @ 12:01:18
URL: http://xuntitledx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0