240509

God morgon!
Jag har precis ätit fruktost & ska snart duscha. Setareh har blivit helt kär i låten fairytail... Jag tycker att den suger, eller inte suger men jag tycker bara inte om killen. Själv så tycker jag att Arash borde ha vunnit! Han är fan bäst!!

Idag så ska jag inte göra något speciellt, väntar fortfarande på att Sofia ska säga om vi kan springa idag eller inte. Känner mig extra fett efter tårtan som jag åt igår.
Förresten vet någon om det var final på talang i fredags ? Jag & Setareh missade den.
Men nu ska jag gosa lite med Dandi.

//Sadaf



Kommentarer
Postat av: sofia

hehe ajg ska ringa dej nu! ^^ Men det va inte final det va semifinal tror jag!^^

2009-05-24 @ 13:17:33
Postat av: Anonym

okej ;D

2009-05-24 @ 15:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0