Alla borde va som mig...

här kommer bilder som jag har låvat er! ^^



Natthanans nya frisyr! ^^


det här gör sadaf på sy slöjden det ska bli en kudde! ^^


jag hadde bara lite lust för den här bilden! TEAH EDWARD ;D <33


Det här örngottet har jag gjort på syslöjden! ^^ jag ahr gjort ALLT själv! :D


haha hadde tråkit så jag gjorde LITE *host* saker med den här bilden! xD

jag har haft den här texten i huvet heladagen:

Alla borde va' som mig
Det vore bra om alla va' som ja'
Alla borde va', vore bra om alla sa
Om alla trodde, tyckte, tänkte som ja'

hehe det här är första värsen i låten:

Halloj där allihopa här har ni mej
Denna knas e tillbaks opererad till tjej
Ej ja ba skämta ja e precis som förr
Lika fläng lika bäng smäller skallen i en dörr
Lyset e tänt men ingen djävel e hemma
Samma kallingar som I fjällen men de e en annan femma
Jorå hissen går men inte ända upp
Men jag gör stora framsteg i min samtals grupp
Jag tar tabletter mot min överproduktion av saliv
Och en vacker dag ska jag leva ett vanligt liv
De sa doktorn alla fall o han ljuger sällan
Fråga om ni vill han sitter fastbunden i källaren
Vem är du vem är jag levande charader
Min hjärna har flippat 360 grader
Så förlåt mig om jag sticker iväg en sväng
Man vet aldrig med mig, jag e ju helt jävla bäng

//Sofia


Kommentarer
Postat av: Eman

vilka fina bilder på dig & vilket fint örngott, va duktig du är som gjort det :) <3

2009-05-31 @ 12:04:31
URL: http://eemans.blogg.se/
Postat av: Sadaf

WIIIE!!! min kudde!! s SOM I SADAF ;D

2009-05-31 @ 12:30:25
URL: http://xuntitledx.blogg.se/
Postat av: sofia

hehe Tack Eman! :D <333

haha yeah sadaf XD

2009-05-31 @ 19:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0