In you´r face OLD man!

Hello är hemma nu från att ha varit i Ursvik och sprungit med Sadaf! :D <3
när jag kom i mål och såg att Sadaf hadde skikat ett sms där det stog att hon snart skulle spy och jag ba tänkte: haha naww din lillllla slöhög! ;D

men sen när hon kom i mål och hörde hur hon värkligen hadde kämpat så tyckte jag bara synd om henne att hon mådde illa! :/ <3 men om vi fortsätter och gå utt och springa då och då så kommer hon nog tillslut inte må så dåligt efter varje gång! :D
Men jag tyckte det va ricktigt skönt att vara ute och springa idag! :D haha när jag sprang mot målet va den en gubbe som hadde sprungit om mig och när han rundade sista kurvan jag ba tänkte: nu jävlar ska du få för att du sprang om mig! och så sprang jag om honnom i en jävla fart och kom före honnom in i mål! HELL YEAH! :D <3
Nämde jag att det va en gammmmmmal gubbe? haha jag suger värkligen! xD //Sofia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0