Lördag!

God morgon,
Har nyss vaknat, tror att jag håller på & bli förkyld, nyser hela tiden. Igår så fyllde mamma år, grattis! Vi åkte till mongoliet i stan & åt vääldig mycket! Setareh & hennes mamma följde såklart med oss. Det var en lyckad kväll. Förrutom att vi åt ingen tårta! Vi hade ju gjort en tårta som vi skulle äta efter att vi hade kommit hem men vi alla var helt propmätta!
Idag så vet jag inte vad jag ska göra, kanske ska hem till någon kompis eller så ska jag bara sitta & nörda vid datorn.

Jag tycker att vi borde byta färgen på vårt blogg, tycker inte att det blev så fint... Har ni några förslag?

Nu är jag lite sugen på tårta, så jag tror nog att det blir tårta till fruktost!
Puss,
Sadaf

Hihi! hittade en bild på mig & Sofia! Haha, jag vet att ni gillar den, jag nästan död & med ritad mustach!



Kommentarer
Postat av: Sofia

hehe älskar din mustach! ^^ men Grattis till din mamma! :D

2009-05-23 @ 11:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0