Mest aktiva bloggen.... NOT!

Sorry, för att jag inte är så aktiv på denna bloggen, men jag har verkligen inte orkat & sätta på datan. Idag så hade vi SO prov, det var inte så svårt som jag trodde, jag tror att jag kommer & bli godkänd, vilket inte händer så ofta! Sen så hade vi engleska läxa, vilket jag inte hade tränat på. & sist men verkligen inte minst så hade vi svenska prov. Skit! det gick verkligen skit dålig för mig, kommer säkert & få IG--------!! Ialla fall, jag fick en killes nummer idag! Patrik! en kines!!! haha! han är så gullig! Skickar sms 24/7 & stör honom!
På söndag så ska jag & Sofia springa igen, eller orgintera för att jag fick IG på det! Gick ju vilse med Natthanan.
Men nu så ska jag kolla på några bloggar.
PUSS!
Sadaf

måste spara pengar, behöver nya lösnaglar!

Kommentarer
Postat av: sofia

kollar mistenksamt på dig

Har du pratat med Hasse nu då?

2009-05-29 @ 22:25:38
Postat av: Sadaf försöker ser oskyldig ut

neeej glömde puppi eyes

2009-05-30 @ 12:28:45
URL: http://xuntitledx.blogg.se/
Postat av: SOFIA

MEN HUR VET HI OM VI SKA ORIENTERA DÅ? :O evul eyes

2009-05-30 @ 20:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0