Mohahaha....

Igår hadde man träning i Ursvik igen men den här gången med laget! ^^
Carro och jag kom lite sent för bussen körde för bi oss! :O
That beatch!  :@
Så vi sprang inte 2,5an ;)
men när alla hadde omit i mål så körde vi lång boll! hehe det va skit kul det va ungefär som brännboll bara lite mer kompliserat! ^^
Utelaget kunde bara bränna någon genom att kasta tennisbollen på den som skulle springa runt!
(och så var det lite fler regler som jag inte orkar skriva)
Jag fick bollen på mig typ 3ggr! :S
Mohahahahaha jag kastade bollen på Carro och det gjorde ont sa hon! :D
hahahah nä skoja bara förlåt! (not)
Hon sköt fan bollen på mig OCKSÅ! xD
//sofia


Okey en bild på mina byxor bara för att jag saknar dom! :'(
Dom har fått blå flekar så jag kan inte ha dom om jag inte får bort flekarna :'(
i miss you så much! <3333

Kommentarer
Postat av: sadaf!

ohh no! inte ROSA byxor!!!!11111 <33

2009-05-26 @ 19:43:47
URL: http://xuntitledx.blogg.se/
Postat av: Sofia

Yeah I know! :O <3333

2009-05-26 @ 20:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0