Pizza challenge...

hehe vad tyx om våran chockladbruna blogg? *harklar sig* den är chockladbrun inget annat! ^^

I förr går så va det bara jag (Sofia) och mina bröder hemma och de gick ner till pizzerian och köpte mat och när jag såg min pizza så i min huvud:

jag ba: OMG jag kommer alldrig årka ät upp!

sen jag ba: hemmmm.... is this a challenge?

(haha jag e CP jag utmanar mig själv)

Och jag vann för jag åt upp allt! :D
Jag e stålt! ^^
Men sen hadde jag ont i magen hela kvällen men det av totalt värt det!

me...


Kommentarer
Postat av: Eman

Fin chokladblogg :)

2009-05-22 @ 21:11:05
URL: http://eemans.blogg.se/
Postat av: Sofia

hehe tack tack Eman! ^^

2009-05-23 @ 11:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0