Pollen!

Jag tror att jag har fått polen allergi! Fan. Jag hatar & nysa hela tiden. Idag så gick vi på en promenad på musiken & det var sjukt mycket polen i luften, så jag börja nysa HELA tiden & så rann det i näsan & mina ögon blev svullna. Jag har ju alltid tyckt synd om alla som har haft allergi & har varit jätte glad över att jag inte har någon allergi men nu så... Jag borde ju inte säga att jag har för att jag är inte riktig säkert men ändå. I allafall idag så var det en helt vanlig dag förrutom att jag gick hem efter musiken. Imorgon så ska vi ha nån redovisning i So'n, tror att det kommer & gå bra.
Natthanan ska klippa sig imorgon, & det ska bli kul & se om hon passar i det.
Nu ska jag kolla på tv, Desperate housewives börjar ju snart!

Sadaf
bara för att våra suggor e så heta ;D

Kommentarer
Postat av: setare

haha,mycket heta!! <3

2009-05-27 @ 22:29:26
URL: http://thecats.blogg.se/
Postat av: sofia

haha håller med Setare xD

2009-05-28 @ 16:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0