OH HAPPY DAY

YEEEEEY fick skuta 13.15 idag :D och imorgon har man sovmorgon! :D

haha när vi fick sluta tidigare från svenskan började Asli helt plötsligt sjunga den där "Oh happy day" haha det lät skit kul! Men sammtidigt fick jag HÄMSKA flachbacks från när man gick på skvadronskolan i typ 3:an och man blev TVINGAD att sjunga den här songen helatiden för våran förfärliga musikfröken, Addi (ryser fortfarande av att höra det namnet, jag menar allvar jag får kallakårar) , och jag kommer också ihåg en låt vi blev tvingade och sjunga varje lektion som gick "godis är gott, godis är gott" om och om och om och OM igen! 

och på lunchen när jag berättade en grej som hände igår för Sadaf och Natthanan höll dom på och bajsa på sig av garv men jag orkar inte skriva vad det va som hadde hänt xD

Sen så tror jag inte det hände något mer specielt idag!

                           
                                                                    //Sofia


Kommentarer
Postat av: Eman

vad skönt och sluta så tidigt, men idag slutade jag 12.15 haha :)

2009-11-18 @ 15:32:52
URL: http://aplaceofwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0