OMG jag är så nervöööös! :O

Jag är sååååå jävla rädd nu asså! :'O jag håller på och spy av räddsla! För att jag atr ju hand om Fishi och jag tror han håller på och dö!!!!!! :''''''O Lixom VA FAN säger jag till Sadaf om han döööör! :O ba: jo du vet fishi din fisk....han råkade dö när du va borta! 

För förut var han full av liv och simmade runt, men NU så typ är han bara nära vattenytan helatiden och öppnar och stänger munen helatiden! :''O Och han vill inte äta heller! jag är så rädd! SNÄLLA SNÄLLA SNÄÄÄÄÄÄLLA Sadaf kom hem INNAN han dör! :'O 


Kommentarer
Postat av: annika

Håller tummarna på att han ej dör

2009-11-01 @ 19:50:13
URL: http://animissen.blogg.se/
Postat av: olivia

ha honom i en större skål och släng i en liten växt ;) han kanske mår bättre då :)

2009-11-01 @ 21:44:56
Postat av: Sofia

haha jag ar kommit på en lösning om du läser inlägget över det här! :D

2009-11-02 @ 22:12:35
URL: http://xuntitledx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0