Vaccinet mot baconsjukan!

I går vaccienrades man för Baconsjukan!
Och IDAG och igår kväll blev man också sjuk av Vaccinet! :S har feber som går upp och ner helatiden! Och jag kan inte ens röra min arm det gör så jävla ont! jag höll på och svimma när jag på SYO idag och skulle ta på mig jackan! :'O Min arm är svullen 2cm också! :S Fast det sitter jag mäst och garvar åt för det ser så jävla roligt ut xD men då får jag även tårar i ögonen för det gör så förjävligt ont att garva också! :'O

men igår när jag skulle ta tempen för att se om jag hadde feber:

*öppnar städskåpet*

Jag: MEN var FAN är tempen då?

mamma: .......? i badrumsskåpet där den ALLTID har varit!

jag:......

mamma: haha du har nog feber!

I går natt kunde jag inte sova heller för jag hadden en förkävlig feberfrossa också! :'( Och så kunde jag inte röra mig heller för det gjorde så ont i armen! Det här är rent utsagt FÖRJÄVLIGT! Jag varnar ALLA ta INTE sprutan! 

//Sofia...  


Kommentarer
Postat av: annika

Aj då. Krya på dig. men du kan inte få mig att ändra mig. För pappa tex kännde ingenting. Eller jo han kände när jag slog han på armen ;P haha.

2009-11-06 @ 23:35:25
URL: http://animissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0