fullt upp!

haha det är ingen uppdatering som förr här xD men jag har haft fullt upp med.....skola.....skola....skola....innebandy....skola....innebandy....
Sadaf....solna...mat....innebandy.....m.m



bara för det kommer här en bild från när jag och Sadaf va i Solna C en stund igår ;) haha varsta CP mössorna ju Sadaf ser ut som Curella De Vill (stavning) men ni vet den där onda tanten från 101 dalmatiner eller vad den nu heter XD

Men idag innan träningen så hadde P93 träning!

Jag: Hallå viss ser Kim ut att va helt......hemmm.....ääää.....jag menar....*Carro och Emelie väntar på att jag ska säga vad han är*.....äää..asså han ser ut att vara.....dum....jusdet det DUM är ordet jag sökte!

3sek senare:

Jag: haha asså jag tänkte säga Blond men sen när jag tittade på er två så kändes det lite fel efter som ni är blonda xD



ahha det ser ut som om det svarta är Sadfs hår xD
men va söt xD

//Sofia....♥


Kommentarer
Postat av: Eman

skolan tar över ens liv!!!!!!

2009-10-09 @ 23:00:30
URL: http://aplaceofwords.blogg.se/
Postat av: Sofia

JAAAA :O

2009-10-09 @ 23:02:34
URL: http://xuntitledx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0