HB Hallen hela helgen ;)

Innebandy hela helgen den här gången,
eller den här gången med kanske? Men nästa helg blir det lite annat också!

nästa lördag: först match med F99 Sen borta match med F94 Sen Moas fest! ;)
nästa Söndag: Jag och Sadaf träffar Emmy i globen centrum ;D

men idag va jag i hallen från 08.30 till ca 16.00
och på morgonen busringde jag, Carro och Emelie till en kille XD
här kommer en av filmerna:

första gången va inte så lyckat för vi trodde inte han skulle svara så Emelie började säga: bajsunge....
och då han ba: Halå? xD så vi fick panik och la på XD

men sen funka det bättre XD Carro är så bra på sina dealekter xD


fast vi ringde fler gånger men orkar inte lägga upp dom videosarna men det slutade med att dom skulle gifta sig xD

här är lite bilder:


jag och Emelie är döda efter att ha byggt sarg xD



haha jag och Carro när vi orienterar xD



hehe den blev ganska cool ju xD redigerade en bild på sadaf! ;)


Emelie tappar utt pomesfrittes på donken...... haha kurtan bjöd oss! Städaren va inte glad!

//Sofia...;)


Kommentarer
Postat av: Eman

det var fett kul idag hehe ;) <3

2009-10-04 @ 22:26:12
Postat av: Tobias

Tack så jättemycket :D

2009-10-04 @ 22:42:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Lindholm

men.. jag RÅKADE tappa pommes.. det var inte m flit :P det är kul att busringa ***** XD Rolig helg eller hur tjejer? =) <333

2009-10-05 @ 16:12:55
Postat av: Sofia

den här helgen <33333

2009-10-05 @ 17:04:32
URL: http://xuntitledx.blogg.se/
Postat av: Annika

sv, vad skrev jag för kommentar? förstår inte din kommentar!

2009-10-07 @ 14:57:52
URL: http://animissen.blogg.se/
Postat av: Anonym

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!! pommes frites.. on the floor?

2009-10-10 @ 14:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0