IBS dag 2!

Idag på innebandy skolan så har vi först haft en tunering på förmidagen!
Mitt lag förlorde först och sen spelade vi lika och sen förlorade igen och i pausen låg vi sist i tabellen!
Men efter pause vann vi två matcher på raken med Patrik (Östergren, tränare för F96, F97) som coach!
Innan hadde vi mäst haft Jonathan Rehse(stavning?) (isadoras bror för övrigt) som coach och han gjorde ingenting!
Han bara satt där!
Eller som Linus sa i mickrofonen: Där sitter Jonathan och rullartummarna och är nöjd med livet!
Men som sagt med Patrik som tränare vann vi 2 matcher på raken och sen spelade vi en lika!
Och sen vann vi även B finalen (det hette vell så?)! 
Så trots att det gick lite dåligt före paus så kom vi till A final!
Och då spelade vi mot Lindholms och Olivias lag som inte hadde förlorat en enda match! Blev lite nervös för våra yngsta spelare i mitt lag som kanske inte vågra gå på sånna som är lite älder och skjuter hårt!
Men trotts detta så vann vi finalen! :D och helatuneringen! ;D
haha efter att ha vunnit finalen blev lindholm lite "lessen" eller man kan KANSKE säga sur och hon hoppade på mig bakifrån och brottade ner mig och ba: vi skulle ju vinna!!!!! xD (ej våldsamt då) 
haha xD 

Och på eftermiddagen kom en elitspelare på besök och visade oss lite spelväningar! När temopt kom igång på vissa ställen var det ricktigt roligt! :D och efter mellisen hadde vi lite teori med Patrik (purjo, allstå inte Östergren) om prestationspsykologi! Då var vi så trötta allihop så jag tror nästan ingen hängde med så jätte bra och kallt var det också xD

Men IMORGON blir det Bul 1! ;D (barn och ungdoms utbildningen) Det ska bli kul! :D

Och Olivia har sagt att hon ska fixa bilderna till idag, får se om det blir så! ;)

//Sofia...;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0