IBS dag 3!

Idag hadde alla dom älska barnen på innebandyskolan BUL 1! ;) 
Det finns inte sååå mycket att säga om det mer en att det va mycket teori!
Ända fram till lunch och sen kanske ca 1tim och 30min till efter lunch!
Sen kl:14.00 hadde vi typ "praktik" i stora hallen då vi hadde blivit indelade i grupper och skulle låssas va tränare en grupp i taget! ;)
I slutet hadde vi ganska mycket tid kvar så vi körde match :D
 
haha det va så weard när vi delade in lagen:

*alla tjejer tar västar*

Andreas(19år, Maddes bror för dom som vet vem Madde är): är det killar na mot tjejerna?

Jag: eeee? Jaaa det blev så tror jag...

Andreas: *så högt han bara kunde* YEEEES!!!!!!!

haha jag ba tänkte "WTF?" 


Men efter innabandyskolans slut hadde några i mitt lag (F94) lovat att sitta SARGVAKTER åt damerna som hadde match mot Täby "Angels" kl: 20.00!
Matchen va ganska lugn så vi fick inte mycket att göra, skönt! ;) Jag och Lidholm satt mest och snakade och då och då peppade vi Angie i duvbos mål! ;)
Efter det fick vi vänta ganska länge på bussen:

*Emelie kastar en boll till Linus*

Linus: Men sluta folk kan ju tro att vi känner varandra! :O

hahahahah XD

*Conny råkar göra så ett galler börjar skaka*  (och neee jag vet inte hur han stavar sitt namn xD)

Linus: Men va fan gör du din jävla ligist! :@

han gjorde något mer dumt tror jag men kommer inte ihåg vad det va xD

Men men imorgon ska vi bada halvadagen och Patrik (Östergren) har lovat att göra bomben (vilket den andra Patrik har sakt till alla att man APSOLUT inte får göra för det kan finnas  minde barn som inte kan simma och dom akn då drunkna)

Patrik: ska ni bada imorgon?

Vi: ja!

Patrik: jag ska göra bomben!

jag: men man får inte mindre barn kan drunkna....du kommer få utskälning av Patrik!

Patrik: haha skiter väll jag i! :D

//Sofia...;D


Kommentarer
Postat av: Eman

HAHA Linus och hans kommentarer! xD

2009-10-28 @ 23:05:50
URL: http://aplaceofwords.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

söt blogg :D

2009-10-29 @ 00:11:01
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

tack så mycket :D

2009-10-29 @ 12:28:08
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: annika

HAha Gud vad roligt ni verkar ha =D

2009-10-30 @ 00:16:48
URL: http://animissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0