IBS dag 4!

Näst sista dagen på innebandy skolan idag!
En dag bara igentligen bara hatar men ändå älskar man den sååå mycket!
Man hatar den för den är så ångestfylld efter som man vet att så fort dagen är slut så har man bara den där KORTA SISTA dagen kvar och efter det är det bara att vänta ett helt ÅR på nästa innebandyskola!
Men man älskar den för på den här dagen har man spelat ihopp med de här olika människorna i 4 dagar och alla börjar prata med alla och ha skit kul tillsammans! ;D

Men idag var det bad på förmiddagen! vi badade i sundbybergs simmhall ;) Olivia och Eman badade inte så dom tog lite bilder, kanske får någon sen då kan jag lägga upp den här! ;D Men haha det va så gulligt, efter att ha badat lite gick jag upp och pratade lite med Eman och Olivia så helt plötsligt blir man atakerad bakifrån med en bamsekram xD jag ba: va fan? så vänder jag mig och så är det Naemi, Moa och Marry från F99 som sprungit fram och kramat mig xD  veldigt roligt att träfaf dom och höra att dom har haft det roligt och bra i Rissnehallen! (där går det lite mindre barnen på IBS)

Men efter bad va det lunch (smackade skit) och sen till min förtjusning massa teknikövningar! :D (ÄLSKAR TEKNIK, DET ÄR SÅ KUL!!!)  Senare TUNERING (igen) :D Idag va vi olika NHL lag jag va med i ett lag som heter Toronto! ;D som tränare hadde vi Linus! Mott lag vann hela tuneringen igen xD Men idag var det en mer självklar seger! för först spelade vi en oavgjord match, 0-0! Sen så vann vi varenda match så vi kom till final och där vann vi med 1-0! ;D Vican och Eman som va i laget som kom 2a blev skit sura, det va skit kul! x''D Men tänka sig att jag va med i båda lagen som vann tuneringarna så jag fick två priser (se bilden)


godis! ;D

jag kommer typ börja gråta imorgon när det är sista dagen! :'( Och efter som att vi tjejer från mitt lag (F94) är älst i år på innebandy skolan är det vårat sista år! Så vi får inte gå fler ggr! :'(
MEN kommer säkert vara ledare nästa år, eller så hittar jag vell något annat sett att vara delaktig xD 

//Sofia...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0