IBS dag 5!

Innebandy skolan 09 är nu över och jag har igentligen ingen lust att skriva det här för jag tycker det är så sorligt att det är slut! :'(
Den här veckan har som den alltig är varig helt underbar! Fyld med lärorika övningar, nya kompisar och bra träning! Men FRAMFÖR allt mycket skratt och glädje!

Men det är då sista dagen och som alltid sista dagen är alla barn i Hallonbergen då! alltså även dom från Rissnehallen! så det va roligt att än engång få träffa tjejerna från F99! ;) 
Men dagen var fylld med massir med tävlingar som t.ex lägga straff på Martin, 60m, boll i hink, speedshoting och Rebus! Man gick till stationerna i olika lag som fått kända innebandylags namn! Jag va lagkapten i laget Pixbo! :D
haha när vi körde "bänken" (bara dom som va med på IBS kommer fatta det här) så fick Conny stå på SAMMA ställe helatiden xD

Men på typ "prisutdelningen" så vann mitt lag ingenting xD Vi kom inte 1a,2a eller 3a! Men när jag kommade på allas miner i laget så tyckte jag det såg ut som om det inte gjorde NÅGONTING! ;D Det gjorde inte ens Conny någonting, han som är typ världens största egoist! xD
Men sen delades det också ut pris för den kille och tjej som hade typ peppat alla och varit "bra kompis", eller spridit glädje! (eller något i den stilen)!

Purjo: och priser för tjejer i Hallonbergen går till....

Conny: hopps du får det!

Jag: neee det tror jag inte....

Purjo: SOFIA GUSTAFSSON!

jag: wooooot?

haha jag blev skit glad xD även om jag inte försökte visa det (vet inte varför faktist xD ) haha Conny blev ockås skit glad, kanske för att någon i hans lag vann något! som sagt "egoist" för sen ville han att jag skulle ge mitt pris till honnom xD Som va en T-shirt och en linda till klubban! Det va lindan han ville ha!

Men sen så var det lunch som va DONKEN! :D haha det smacar alltid bäst på hallonbergens läktare tycker jag xD fast det kan ju bero på att man är så jäkla hungrig då xD

Sen när alla småbarn gått hem spelade de älsta barnen match med alla ledare! ;) Det av skit kul men ajg av tvungen att gå tidigt! :'(

Men fan va jobbigt att Innebandyskolan är slut kommer värkligen sakna det, och det här va typ sista året man fick gå också! :'( Men som sakt jag ska nog hitta på något sätt att va med nästa år med! :D
Asså det är Värkligen så att när man gått innebandy skolan är värkligen ingeting annat kul efter! :O Allt är bajs i jämnförelse! Man går HELA året och bara väntar och väntar och väntar på att innebandyskoaln ska börja!!! <33

//Sofia...♥


Kommentarer
Postat av: Eman

innebandyskolan forever in our hearts! <3

2009-10-31 @ 19:51:12
Postat av: Vickan

Håller verkligen med Eman<3

2009-10-31 @ 20:41:19
Postat av: annika

Grattis :P

2009-11-01 @ 01:32:31
URL: http://animissen.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha jaaaa värkligen <333

2009-11-01 @ 09:24:57
URL: http://xuntitledx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0