LINKIN PARK IN MY ♥!

♥Det spelar INGEN roll hur många band och artiser det finns och jag tycker om och pratar om! Linkin Park slår alla! Lixom det finns fan ingen bättre! (för mig) Lixom med deras smarta och bra texter, härliga röster, sköna guirarrer och MR.Hahn :D

älskar den här texten:

There's something inside me that pulls beneath the surface
Consuming/confusing
This lack of self-control I fear is never ending
Controlling/I can't seem


To find myself again
My walls are closing in
(Without a sense of confidence, I'm convinced that there's just too much pressure to take)
I've felt this way before
So insecure


och sen andra versen:

Discomfort, endlessly has pulled itself upon me
Distracting/reacting
Against my will I stand beside my own reflection
It`s haunting how I can't seem...

To find myself again
My walls are closing in
(Without a sense of confidence, I'm convinced that there's just too much pressure to take)
I've felt this way before
So insecure






såååå jäkla bra och det är bara en av många låtar! xD <333
och här är kanske en änu bättre! :O läs texten för den är skiiit bra! handlar typ om att man har gjort sina föreldrar besvikna och sånt! och att mamman eller pappan ska lixom..."let go" ungjeffär! men lyssna så förstår ni! ;) <33

//SOFIA...
.♥


Kommentarer
Postat av: Eman

första låten.. vad ska jag säga, ehm inte min smak överhuvudtaget haha :p

och andra låten har jag hört förut, och den är väl okej, men nja inte min smak heller hahaha xD

2009-10-03 @ 17:43:05
Postat av: Sofia

bajs på dej Eman! BAJS PÅ DIG! thats all I have to say......

2009-10-03 @ 20:56:21
URL: http://xuntitledx.blogg.se/
Postat av: Eman

HAHA men sofia, vi har ju gått igenom det har flera gånger, remember på msn? vi är sååå olika men ändå lika på nåt sätt haha. och det här är en av de sakerna vi tycker väldigt olika på, dvs musik xD

2009-10-03 @ 21:15:46
Postat av: Sofia

I knoooow BUT STILLLLL! :O :@

2009-10-03 @ 21:22:20
URL: http://xuntitledx.blogg.se/
Postat av: Eman

haha take it easy women! x)

2009-10-03 @ 21:53:06
Postat av: sadaf

SIMPLE PLAN!!!!!111 <33333333333333

2009-10-03 @ 23:55:00
Postat av: sadaf

NUMBER 1.... SIMPLEPLAN!!

NUMBER 2.... LINKIN PARK!!

NUMBER 3.... MY CHEMICAL ROMANCE!!



could it be better? <333333

2009-10-03 @ 23:56:18
Postat av: Sofia

haha för dig ja sadaf xD men för mig byter man plats på Simple Plan och LINKIN PARK xD <33

2009-10-04 @ 21:13:38
URL: http://xuntitledx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0