okey HOOOOLD upppp YOUNG lady!!!

varför loggar du inte in på MSN så vi kan prata Sadaf???? Och vad menar du ljuger??? så jag har inte...t.ex. klippt mig eller??? Och om det är någon av oss som "blogg ljuger" så är det du....and you know what i meen....
Och vadå FALSK??? Jag? me? Yo? Sofia? Sofia Gustafsson??? haha hunny vet du vad falsk e? eller mixar du ihopp ord igen?
Men vad ska jga göra när du går med Rediane och Natthanan helatiden.... Yeah i miss the old times 2!! då vi va typ varenda dag! och SP konserten kommer jag ALLDRIG i hela mitt liv glömma!
Men you bet ya vi kommer prata imorgon!!!!!!!!!!! :O
Men vi ses fucking alldrig mer.....:'( skolan suuuger dom tog ifrån oss det ända vi hadde tillsammans i skolan....MATTE...Du va BÄST, jag SÖÖÖÖG.....du hjälpte mig, jag fick dig att garva, du fick mig att dööö....

And i hope this is just a nother old couple fight....i hope....




//sofia...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0