S & S =
ÄR DET BARA JAG ELLER ÄR TYPSNITTET PÅ DENNA INLÄGG CP?!?!??!





Som ni kanske vet så har jag & Sofia bråkat! Eller oj det visste ni ju inte för att sofia vill bara skriva om roliga grejer det är därför ni älskar henne va? Hon ljuger så j*kla mycket på den hära bloggen... I allafall jag ska inte skriva skit om henne, inte i bloggen ialla fall... Sofia du kanske tror att jag blev sur för att du örfila mig, men det är inte BARA därför. Jag kommer ihåg Simple Plan konsertet asså hur kul det var & hur våran väskap kunde överleva eller nåt XD & hur vi var typ BEST FRIENDS!! i 7an & 8an men asså i år så känns det som om du är typ, jag vet inte vad jag ska kalla det men kanske falskt??
aja vi får väl prata om det här imorgon eller nåt... See you at lunch, baby! <--- Det är vad gamla Sadaf skulle ha sagt but now its just a word that doesn't mean anything... I miss the old times...



dujiojdjooojdojo * försöker & sjunga en sorlig låt* jasjiajdia






VAR FAN ÄR VÅRA DELADE MAPPAR?

Do s&s need to call the friendshipfary... I think so.. & btw i'm pooping butterflies... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0