Sadaf---->Iran = Fishi-----> Sofia ;)

I lördags åkte Sadaf till Iran i 2 veckor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi kommer SAKNA henne SÅÅÅÅÅ MYCKET!
lunchen på skolan kommer bara inte vara samma sak helt enkelt! :'/
I just wont!
 
Och jag ska ta hand som Fishi! (sadafs fisk heter så för dom som inte vet!) Det ska i alla fall bli kul! :D
eller det skulle ha VARIT kul kanske! :@ OM jag hade fått gjort något det vill säga! :@
MMMEEEENNNN pappa blev typ helt kär i Fishi så fort han såg honnom! :O Så t.ex.:

jag: jag häller i det nya vattnet nu!

pappa: nej jag har redag gjort det! :D

jag: men va fan!! :@

1 timme senare:

jag: jag matar honnom nu då!

pappa: Neeej jag har precis gjort det! :O

jag: men va fan då!!! :@

haha här är lite bilder på honnom! ;D





;)

//Sofia....;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0